د. ارد ۲۷ام, ۱۴۰۰

“CSR “corporate social responsibility

یکی از اصول و روند های پایداری در کسب وکار ها میباشد.

کسب وکار ها با برقراری این اصل مهم در برنامه ریزی های تجاری خود ، CSR تاثیرات منفی کسب وکار بر اجتماع و جامعه را به حداقل رسانده و به صورت امری ثابت شده، سود را به حداکثر میرساند.

CSR یا مسئولیت اجتماعی در بازاریابی، امور مالی و امور مرنبط با منابع انسانی قابل بسط است.

دیکشنری موردی بستو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *